Subscribe Twitter Facebook

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Ankara Hamamönü

Diş eti tedavim hala devam ediyor.
Hacettepe Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesine gidiyorum. 
Bir gün çıkışta Hamamönünü keşfettim. :) 
Duydum ama gitmemiştim. 


Yalnız olunca zevkli olmuyor, arkadaşlarıma söyledim, mutlaka gitmeliyiz. 


29 Ağustos Perşembe günü yine randevum vardı. 
Arkadaşımla birlikte gittik. Dişten sonra Hamamönüne geçtik. 


Biraz fotoğraf çektim. 












Hamamönünü turladıktan sonra, çay ve gözleme yemek üzere Hüso Gözleme Evine oturduk. 



Gözleme harikaydı. 


Üstüne birde kahve içtik. 



Oradan yürüyerek Samanpazarına geçtik. 
Aslında böyle bol yürüyüşlü zamanlarda rahat ayakkabı giymek lazım. Bizim topuklu ayakkabılardan ayaklarımız ağrıyınca kendimize rahat terlikler aldık ve dolaşmaya devam ettik. :))

Suluhana uğradık, suluhandaki  ve posta caddesindeki ahşap malzemeleri satan yerlere uğradık  Bir kaç alışverişten sonra kendimizi otobüs durağına zor attık. Ellerimiz dolu, ayaklarımız bedenimizi zor taşır hale geldik diyebilirim. :)

Sabah 10.00 da çıktık, akşam 20.30 civarı evdeydik. 

Güzel ve keyifli bir gündü. 


7 yorum:

  1. Ah ah ah, şimdi çatladım işte...Ne güzel bir yermiş. O kahveye ben de katılabilseydim keşke:( Bayılırım böyle yerlerde Türk kahvesi keyfine. Ne güzel bir gün olmuş, Allah içinize sindirsin...

    YanıtlaSil
  2. Oooo ne güzel bir gün gecirmissiniz..ahh birde hamamınızın Ramazan'da keşfetmediniz tam bir eğlence curcuna bu halinizde ben görmemiştim iyi ki resmini çekmiş sin ..topuklu ayakkabılar şanssızlık olmuş ulusa her gittiğimde bende düz ayakkabi tercih etmeye çalışıyorum malum yollar ve cok dolaşıyorsun....bende bloğuma beklerim..

    YanıtlaSil
  3. o kedi nasıl bir poz vermiş :D çok güzeldi resmler umarm birgün bizde gideriz :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, gecmis olsun. Harika el emekleriniz var. Gezdiginz be yerlerin fotolarida beni büyüledi dogrusu, elinize emeklerinize saglik....

    YanıtlaSil
  5. Görseller ve anlatımızdan sonra orda olmak istedim:) çok hoş görünüyor değerli paylaşımın için teşekkür ederim.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun. Benim çocukluğumda hamamönü kimsenin gitmediği, ekonomik durumu zayıf vatandaşların oturduğu bir yerdi. Fotografları görünce çok şaşırdım. Ankara'ya ilk gidişimde mutlaka gezeceğim, hatta gözlemeciyi de not ettim. :)) Bu güzel paylaşım için teşekkürler.Bu arada izleyiciniz oldum.

    YanıtlaSil
  7. Как все просто., но очень красиво.Вид радует мои глаза.

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger