Subscribe Twitter Facebook

11 Mayıs 2012 Cuma

Saat Yenileme :)


Bu saati arkadaşım krem e boyamam için verdi. 


Aslında ilk halide güzeldi, kahverengi üzerine yaldız eskitmeydi.


İsteği üzerine metalik kreme boyadım, vernikledim. 


İçindeki saat resminide değiştirdim. Arkadaşım henüz görmedi. 
Emanet duruyor orada eğer beğenirse yapıştırırız. 


Yalnız olumsuz bişey oldu. :(


Saatin üzerine takılan plastik kısmı, temiz olsun, resim daha iyi görünsün diye arkası yeşil süngerlerle bi güzel yıkadım.  Mat bir görüntü oluştu ve çizikler oldu :((

Evde saat vardı onun o plastik kısmını takayım dedim ama küçük geldi. 
Arkadaşım henüz saati görmedi, dolayısıyla çizikten haberi yok. :)
Anlayışla karşılar sanırım. :)


Aşağıdada ilk hali var. 






Herkese iyi akşamlar. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger