Subscribe Twitter Facebook

9 Kasım 2011 Çarşamba

Eva Bebek Yapım Aşamaları / Videolu

Bu bebeği yapan kişinin blog adresini en alta ekledim.
Bebeğin yapım aşamalarını görmek için aşağıdaki videolara bakabilirsiniz.

Uzun zamandır bu Eva Bebeklere takmış durumdayım.

Kendi çapımda 2 adet kalem ucu bebek yaptım. :)

Böyle videolu anlatımlar çok hoşuma gidiyor.
Anlatımlı videolar buldukca bloğuma ekliyorum ki, aradığımda bulmam kolay olsun.

Sizlerinde ilgisini çekebilir belki.




Eğer sizlerde EVA bebek yapım aşamalarını merak ediyorsanız aşağıda verdiğim blog adresini ziyaret etmenizi öneririm. Bir kaç değişik bebek , yapım aşamaları ve kalıplarını vermiş.

Türkiye'de satılan eva paketlerinin içinde farklı renkler var ama hiç ten rengi olan EVA ya rastlamadım. :(




Güzel bir gün dileği ile...

13 yorum:

  1. Ben de 2 hafta önce ahşap rölyefte tanıştım eva ile elime geçince bu nedir bununla neler yapılır bir araştırayım dedim senin bloğun çıktı çoğunlukla çok güzel arşivlemişsin yaptığında çok hoştu ellerine sağlık.
    Şu anda sadece bakıp izliyorum iyice özümseyip eksikleri tamamladıktan sonra denemeler yapmak istiyorum.
    Kafa ve ayak yapımında kullanılan köpük toplardan bulmaya çalışıyorum.Dün carrefour'a baktım bir kaç tane vardı ama iyi görünmüyorlardı bir de fiyat nedir bilmiyorum.Sen nereden kaça buldun yuvarlak köpükleri.
    Tekrar teşekkür ediyorum.SEvgiler

    YanıtlaSil
  2. O üsttekini sen mi yaptın yoksaaaa ...

    YanıtlaSil
  3. Oy oy oy, sanırım yanlış anlaşıldı. Bu bebeği ben yapmadım, eklediğim videolarda o bebeğin yapım aşaması var. O yüzden o bebeği ekledim. :)

    nrhnmrl : Ben geçen sene bauhauseden almıştım, fiyatını inanki hatırlamıyorum. İnternetten strafor top diye arama yaparsan bir sürü site adresi verecektir sana.

    Sana aşağıdaki linkleri vereyim göz at istersen. Büyüklüğe göre fiyatta değişiyor.

    http://www.kagitvs.com.tr/Strafor-Toplar,LA_204-2.html

    http://kolejsanatsal.com/index.php?route=product/category&path=38

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    sitenizi google de birseyler ararken buldum, dünyadaki cennete düstüm sandim :))
    Acayiipp bayilirim elisine, ahsap boyama olsun birseylerle ugrasmak, taki tasarlamaktan tutunda akla hayale gelecek her ne varsa :)
    Profosynel deglim ama elimin azda olsa yatkin oldugunu düsünüyorum.
    Siteyi görünce cok sevindim ve bu videolari izleyince bu isi yapsam asla sykylmam bu isten diye düsündüm :)
    Görüyorum ki siz akla gelen herseyi yapiyosunuz.Ellerinize saglik.Cok güzel görünüyorlar.Bunlari bizlerle paylasmaniz cok büyük incelik.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Layla, :)

    Öncelikle coşkulu, güzel yorumun için teşekkür ederim. :)

    Bu bebeği ben yapmadım, yazımdada belirttiğim gibi, yapmak isteyenlere örnek olması adına ekledim bloğuma. Bir ara acayip takmıştım, nasıl yapılır, neler kullanılır diye araştırdım durdum. Bu kadar profesyonelce olmasada benimde 2 adet kalem ucu yapmışlığım vardır. :)

    Yaptıklarımı görmek istersen aşağıdaki linklere bakabilirsin. :)

    Acemi işi anca bu kadar olur. :) İdare et lütfen.

    http://hobivakti.blogspot.com/2010/12/evadan-yaptgm-noel-kz.html


    http://hobivakti.blogspot.com/2010/12/eva-dan-kalem-ucu-susu-bebek-yaptm.html

    Madem hobiye merakın var, neden sende hobi bloğu açmayı düşünmüyorsun? Emin ol, yaptıklarını paylaşmak, olumlu, olumsuz eleştiriler almak, hobi blog dünyasını turlamak çok mutlu ediyor insanı. :)

    Hobi bloğu açarsanda haber ver izlemeye alayım seni. :)

    Benim asıl ilgi alanım ahşap boyama... Çoğu zaman yapım aşamalarınıda resimli olarak anlatmaya çalıştım.

    Hobi bloglarına dalınca ilgi alanları genişliyor insanın, yapılacak o kadar çok şey varmış ki... :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Cok naziksin birsürü sey yazmisin ellerine saglik.
    Hobi blogu acamam cesaretim ve okadar birikimim yok en azindan su an :))
    Ama kendim icin boyadigim bir ince tahtadan ne diye adlandirsam bilmiyorum malum bu alana yabanci oldugum icin ben ona kücük taki kutusu adini verdim ama sanki kagittan yapilmis kadar ince bir tahta.
    Onu boyamistim bloguma onun resmini koydum sirf okadar sey yazmisin bari karsiliksiz birakmayayim diye :))
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. Layla; Boyadığın kutuya baktım sonuç bence harika. :)

    Yaptıklarını hafife alma bence. ;)

    Her insanın acemilik dönemi vardır. Yaptıkca ustalaşıyor insan.

    Kendine iyi bak lütfen. :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ne güzel bir bloğunuz var.Evayı araştırırkrn size rastladım çok faydalı bilgiler buldum.Teşekkürler paylaşımınız için.

    YanıtlaSil
  9. eve bebegi çok beyendim ama malzemelerini bilmyrum.yapan kişi yabancı oldgndan ne ddgni anlymadm.bna yardmcı olrsanz sevnrim

    YanıtlaSil
  10. Adsız : Bunlar Eva Sünger Kağıt ile yapılıyor.

    İnternetten eva sünger kağıt diye arama yaparsan bir kaç yerde bulabilirsin.

    Ayrıca kırtasiyelerdede satılıyor.

    Bir kaç link vereyim. İncele.

    http://www.tahtakalehobi.com/okul-malzemeleri-tr/eva-foam-tr/

    http://www.kagitvs.com.tr/Eva---Sunger-Kagitlar,LA_144-2.html

    Kafasını ve ayaklarını strafor toplarla yapıyorlar

    Yine internetten araştırabilirsin. Ben bauhauseden almıştım.

    Farklı büyüklüklerde var.

    Link vereyim
    http://www.kagitvs.com.tr/Strafor-Toplar,LA_204-2.html

    Bacak ve kol kısımlarında çöp şiş kullanılıyor.

    Göz burun ağız çizmek içinde CD kalemleri kullanılıyor. :)

    Yapıştırmak için sıcak silikon kullanılıyor.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    YanıtlaSil
  11. ellerinize sağlık çok güzel olmuş.evayı yapıştırıken ne kullanıyorsunuz beyaz tutkalmı . sitenizde videoda silikon tabancasına benzer bişi gördüm ama.
    bi de gözler sizmi çizdiniz yoksa yapıştırma satılıyormu. çizdiyseniz nasıl bi kalem. kusura bakmayın çok soru sordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Bunu ben yapmadım maalesef. Ama kendimce bir kaç şey yaptım.

      Yapıştırırken sıcak silikon kullandım ve gözlerini cd kalemi ile yaptım, yanaklarındaki pembelikler içinde allık kullandım. :)

      Benim yaptıklarıma aşağıdaki linklerden bakabilirsiniz.

      http://hobivakti.blogspot.com/2012/08/evadan-yaptgm-kap-duvar-susu-3.html

      http://hobivakti.blogspot.com/2012/07/evadan-yaptgm-kap-duvar-susu-2.html

      http://hobivakti.blogspot.com/2012/05/evadan-yaptgm-kap-duvar-susu.html

      http://hobivakti.blogspot.com/2012/04/eva-dan-bebek-yaptm.html

      Sil
  12. Starafor topu yerine ne kullanabilirim

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger