Subscribe Twitter Facebook

12 Ekim 2010 Salı

Antep Fıstıklarının, Fotoğraf Çerçevesine Çiçek Oluşu :))


Yediğimiz antep fıstıklarının kabuklarını çöpe atmak yerine, birgün fotoğraf çerçevesine çiçek olarak geri dönüşüm olacağını hanginiz tahmin edebilirdi :) Söyleyin bakalım. :)(:

Eminim bu postu görünler ve hobi merakı olanlar, geri dönüşümü önemseyenler fıstık kabuklarınıda biriktirmeye başlayacaklardır. :)

Bu bloglar yüzünden ev çöplüğe dönecek birgün. :))

Onu biriktir, bunu biriktir, ya lazım olursa diye diye hiç bişey atamaz olacağız :)

 Google çeviride tuval diye geçiyor ama sanırım mukavva kullanılmış. Kabuklar ve tel ile süslenmiş. Telle uğraşmak istemeyenler boyutlu boya kullanabilir.


Ben sadece öneriyorum, detaylar için sizi o siteye alalım. :)



Bu aralar Kore bloglarına daldım. Bazi bloglar mükemmel.



7 yorum:

  1. Çok güzel olmuş
    ilk bakıldığında kabuk olduğunu anlamak çok zor
    paylaşım için teşekkürler.
    Sevgiler......

    YanıtlaSil
  2. cok hos olmus gercekten...

    YanıtlaSil
  3. sanirim benim ev döndü bile..eşime tel ettim bile.. fistik al gelirken deyince daha bugün dişime kanal tedavisine başlandigi için dişinden nasil yiceksin diye sordu tabi,yemicem kabuklarından çerçeve yapcam dedim,ne dedi bil..

    "evi çöplüğe döndürmeye kesin kararlısin yani"

    YanıtlaSil
  4. Bende çok beğendim. :)

    mormenekselerr : güldürdün beni :))
    Yaptığın zaman mutlaka bloğuna ekle ha. :)

    YanıtlaSil
  5. yakında belediye evimi,çöp ev diye basarsa hiç şaşırmam :))) aynen dediğin gibi canım onu atma bunu atma :))

    çok hoş fikir,bir çok yerde değerlendirilebilir.. arşive eklendi ;)
    teşekkürlerr..

    YanıtlaSil
  6. Çok!!!!güzel olmuş.Ellerine sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger