Subscribe Twitter Facebook

22 Haziran 2013 Cumartesi

Plastik Saksı

Son zamanlarda diş problemlerimle uğraşıyorum. 

Tavsiye üzerine sağlık ocağındaki diş doktoruna gittim. Diş eti problemi olduğunu, tam teşekküllü olduğu için üniversite hastanelerine gitmemi önerdi. 

Bunun üzerine, Üniversite hastanesine gittim. Aradan 2 ay geçti bir arpa boyu yol katedemedim. 3 kere gittim, öğrenciler ve asistan gördü, en son dün diş eti operasyonu yapılması gerektiğini ve önümüzdeki hafta değil, sonraki hafta için gün vermek üzere beni arayacağını söyledi.

Üniversite hastanesinde yaptırıp yaptırmama konusunda kararsızım şimdi. Neticede operasyon gerekiyor, bu işte tecrübeli iyi bir diş hekimine yaptırmak istiyorum ve acayip korkuyorum. :((




Bu saksıyı bir ara yapmıştım, yayınlamak bugüne kısmet oldu. 




Herkese iyi hafta sonları. 

15 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun umarım iyi netice alırsınız.Saksı çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Bloğuma hoş geldiniz ve beni gerçekten çok çok sevindirdiniz..:))
    Sizi çok yakından takip ediyorum.. Her zamanki gibi saksı müthiş olmuş.. Keşke sizin kadar güzel şeyler yapabilsem..:))
    Bende de diş eti problemi var ve inanır mısınız korkumdan doktora gidemiyorum..:))
    Çok çok selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      İnsan yaptıkca, yaptıklarına yeni teknikler kattıkca ve el alıştıkca güzel şeyler çıkıyor ortaya. :)

      Dişi sakına ihmal etmeyin. Başındayken tedavi kolay oluyor, ilerleyince zorlaşıyor.

      Sil
  3. Operasyonunuz periodontoloji uzmani tarafından yapilmak zorunda oldugundan fakülte haricinde bir seceneginiz yok gibi görünüyor. Ancak fakültedeki hocalarin özel calistiklari klinikleri varsa oraya da gidebilirsiniz

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, her zaman dişçiye gittiğimde tedirgin olurum. Benim dişlerde berbat. Arkadaşımın kızı dişçi. Hiç korkmayın şimdi özel olanlarda önden fısfıs yapıyor. Sonra iğne vuruyor. İğne vurduğu içinde hissetmiyorsunuz. Benimde dişler kist yapmıştı. Ameliyat olmuştum. Geçmiş olsun acil şifalar. Saksı da ayrı güzel elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun. Dişlerle uğraşmak zor.
    Saksı da çok cici olmuş. :)

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun diş maalesef çok zor...saksı çok çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. cok gecmis olsun hobim. saksi mutis bende bugun boyamak ve dekupe etmek icin cikardim malzemeleri bi an sicak die ugrasmak istemedim puantiyeli bir corap vardi koton onu gecirdim pembe beyaz:))ama bu sahiden cok guzelllllll

    YanıtlaSil
  8. insallah en kisa zamanda en guzel sekilde atlatirsin....unutursun bu gunleri
    saksi cokmu cok neseli olmus:)
    sevgiler blog arkadasim

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olsun
    saksı çok güzel
    sen kendine önem ver ne kadar bütçen varsa sıkıştır bi özele yada ssk geçen özele git
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Te ha quedado precioso, muy bonito.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun, iyi bir dişçi çok önemli, saksı da harika!

    YanıtlaSil
  12. Aradan biraz zaman geçmiş, inşallah bu süre zarfında probleminiz çözülmüştür. Ben de saksı benzeri plastik objeler boyamak istiyorum. ne tür boya kullanmayı tavsiye edersiniz? Boya kurumadan peçete yapıştırılıyor ve kuruduktan sonra da vernik atılıyor sanırım.Şimdiden teşekkürler.Emekleriniz devamını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, büyük kısmını atlattım az bişey kadı, tedaviye devam :)

      Plastik saksıyı en rahat sprey boya ile boyayabilirsiniz. Ben bu saksıyı akrilik boya ile ponpon süngerle pat pat vuruşlar yaparak boyadım. Sprey boya rahatlık. :)

      Akçalı marka bulabilirseniz, ben onu kullanıyorum.

      Peçete yapıştırılacak zeminin açık renk olması gerekiyor ki, peçetenin deseni kaybolmasın.

      Peçeteler genelde 3 kat oluyor, zemin boyanır, taamamen kuruduktan sonra peçete yapıştırılır.

      Son olarakta ister su bazlı vernik isterseniz sprey vernik ile verniklenir.

      BLoğumun sağ tarafınaki kategoriler bölümünde yapım aşamalarını tıklayın orada bir çok resimli anlatımlarıımı bulacaksınız. :)

      Kolay gelsin.

      Sil

 
Powered by Blogger