Subscribe Twitter Facebook

21 Ekim 2012 Pazar

ÇıLGıN TiŞöRTLeR :))

Kızlarımla (kızlarım derken, nasılda mutluluk doluyor içime.Onlar benimmm :) Allah isteyen herkese anne ve baba olmayı nasip eder inşallah)  
Optimum AVM yi gezerken SERAL Çılgın Tişörtler Mağazasına girdik. 
Küçük bir yer ama dolu dolu.


Biraz bakıp çıkacaktık. 


Tişörtlerdeki baskılar çok eğlenceli geldi bize. 


Özellikle kızımın hoşuna gitti.


Dayanamadım bol bol fotoğaf çektim. :)














Güya bakıp çıkacaktık. Kendimi kasada buldum. :))


Poşetimizi  aldık ve çıktık. :))

SERAL COLLECTION
Çılgın Tişörtler
Optimum AVM de.

Reklamları dinledik, şimdi haberler. :))


İyi Pazarlar

10 yorum:

  1. Çok beğendim yaaaaa. İyi ki haberdar ettiniz. Uğradığımda ben de almayı düşünüyorum :))))

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim.

    Ankara OPtimumda.

    Ada Kitapevinin yan tarafında.


    Benim favorim

    İçimden bir ses kalk çalış diyor,
    Neyse sustu... :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi de hoş ve enteresan:)
    Güle güle giysin kızın.

    YanıtlaSil
  4. Sağol! Mutlaka uğrar birkaçını alırım... "Kalk çalış" diyen sesi ben de sevdim... ;)

    YanıtlaSil
  5. Hayatta en gerçek karıyer
    Sen çalışırsın karı yer :D haha bu çok hoşuma gitti :) hepside çok güzellerdi yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ondan bir cap aldım orjinalmıdır

      Sil
  6. Baskı yapiyolarmı?

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger