Subscribe Twitter Facebook

21 Eylül 2011 Çarşamba

Günün Sürprizi :)


Sevgili Nilgün Komar  nilgunkomar.blogspot.com/  Hediye Etkinliği yapmış, bundan banada pay düştüğünü öğrendiğimde sevinmiştim.  :)

Aradan biraz zaman geçmişti ve ben itiraf edeyim unutmuştum. :)(:


Bugün PTT kargodan paket gelince, şaşırdım, heyecanlandım.

Ve hemen paketi açtım. :)

Bu çantayı görünce çok sevindim, çok mutlu oldum.

Daha önce bloğundada görmüştüm ve çok beğenmiştim. :)

Hemen fotoğrafını çekip bloğuma ekledim, sizlerde görün istedim. :)

Sevgili Nilgün, hediyen için sonsuz teşekkürler.
Herşeyi çok muntazam olmuş, çok titiz çalışmışsın.
Ellerine, emeğine, yüreğine, kesene bereket. :)

Sevgiler


10 yorum:

  1. İyi günlerde kullanmanız dileğyle..
    rengide modelide çok hoş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. rengi çok tatlıymış güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  3. Çok şık, güle güle kıllanın :)

    YanıtlaSil
  4. çantanın rengine ve desenlerini çok beğendim güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  5. :))biz de henüz dün tanıştık nilgünle cidden çok geniş gönüllü bir arkadaş.diktigi çantaları da yak,nen gördüm pek güzeldi.güzel gnlerde kullan.

    YanıtlaSil
  6. what a wonderful creations you've made ​​me love it!
    Greetings Baukj

    YanıtlaSil
  7. RENKLERİ DESENİ HARİKA İYİ GÜNLERDE KULLAN CANIM.

    YanıtlaSil
  8. şekerim.. unutulduğu anda süpriz olmasına çok sevindim :)))) beğenmiş olman beni mutlu etti...
    güzel günlerde kullan! sevgiler muck......

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan canım..nilgün hanımın ellerine sağlık çok şık bir çanta..

    YanıtlaSil

 
Powered by Blogger